Respon Sajat yang sentap setelah kena singkir.. Aliff Syukri pilih Zizi Kirana untuk lagu raya

Dato Seri Aliff Syukri telah membuat keputusan untuk berduet dengan penyanyi rap popular iaitu Zizi Kirana untuk lagu raya terbarunya.

Ini komen Aliff Syukri:

“Macam mana selepas hari ke 4 vokal saya makin mantap tak?? inyalah hari ke 6 suara yg mantap akan muncul utk mengubat kerinduaan anda dgn suara saya lemak merdu ciptaan/komposer/penulislirik @amyuks.. tag rakan korang yg sentiasa suka dgn kemerduan suara saya.

“Nantikan rabu ni akan sy upload di youtube saya tvterlajaklaris dan akan berkuamandang di semua tv dan redio anda.. lagu raya no1 malaysiaKecaman demi kecaman dari korang tpi kadang mengguris saya tapi sy x akan putus asa dan tetap akan lakukan yg terbaik dan mengasah vokal dan berlatih lgu lagu baru saya “jomraya” rakan futuring saya @zizi_kirana .. Doakan misi lagu raya saya berjaya amin..

Pemilihan Zizi Kirana ini sekaligus membuatkan Nur Sajat tersingkir setelah menjadi calon untuk berduet dengan Aliff Syukri.

Ini komen dari Aliff Syukri tentang hal ini:

“pening lah saya sy tak boleh nak pilih sajat.. sy nak lagu ni org suka mana tau boleh kuat tv.. apa patut saya buat?

KOMEN SAJAT SETELAH ALIFF SYUKRI PILIH ZIZI KIRANA

Aliff Syukri telah menunjukkan respon Sajat apabila dia memilih untuk berduet degan Zizi Kirana.

kata Sajat suara Zizi Kirana tak ada lah sedap mana pun.

Ini komen Sajat:

“Apa ni Dato, sebelum ini okey je buat lagu. So Zizi lah yang terpilih

“Suara Zizi tak de lah sedap mana pun, seksi je lebih, ee tak boleh terima kita”

Ini videonya:

Untuk pengetahuan, Aliff Syukri akan muncul dengan lagu raya terbarunya pada minggu depan.

Sumber: Ig ALiff Syukri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here