Fuh Seram Juga, Nenek Ini Boleh Nampak “Benda Ghaib”.. Ikuti Kisahnya

Seorang gadis telah berkongsi satu kisah yang agak seram juga dan begitu mistik. Memang di dalam kalangan masyarakat di Malaysia ini masih mempercayai kewujudan dunia mistik dan alam ghaib.

Namun, tidak semua dari kita mempunyai keistimewaan untuk melihat perkara ghaib itu malah jarang juga yang pernah menempuh pengalaman mistik ini.

Tapi gadis ini berkongsi pengalaman yang dilaluinya. Kisah kali ini berbeza sikit apabila seorang pengguna Twitter kongsi beberapa video menyaksikan neneknya sedang bercakap dengan ‘seseorang’ di luar rumah.

Keadaan ini sudah selalu berlaku dalam hidupnya. Sehinggakan salah seorang ahli keluarga disuruh neneknya itu bersalaman dengan tetamu khas mereka itu. Tetapu tu bukan boleh lihat dengan mata kasar pun, hanya nenek nya sahaja yang nampak.

Meremang bulu roma admin tengok video dan baca pengalaman gadis ini. Ini tulisnya:

“Korang cer tengok. DID YOU SEE ANYTHING???! Dia tanya benda tu datang berapa orang. Siap mintak maaf dgn benda tu sbb tak bagi masuk takde org lelaki kat rumah katanya. Disuruhnya benda tu duduk luar dendiam. Lepastu dia siap main cak cak lagi dgn “baby” ughh”

“Dia tak bagi benda tu masuk rumah. Suruh duduk dendiam kat luar anak beranak.”

“Nasib baik benda tu dengar cakap nenek tak masuk rumah hahahah tula tu. Tapi kalau tak rasa pape takpelah kan. Lagipun benda2 ni bukannya mengacau pun. Nenek i ni yg peramah pergi tegur btw thank you”

Ini videonya:

Sumber: Twitter EzzahjahJod

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here