Header Ads

(VIDEO) Adik Kemurungan, Asyik Termenung Menangis.. Mak Abah Meninggal Dunia Kemalangan



Ini satu perkongsian dari seorang pengguna laman FB bernama Haslina Joes.

Wanita ini kehilangan ibu bapa dalam satu kemalangan baru-baru ini dan telah berkongsi keadaan adiknya yang telah menjadi kemurunangan akibat kehilangan orang tercnita sekelip mata.



Haslina Joes turut berkongsi video adiknya yang sedih apabila di sampaikan berita tentang ibu bapanya yang pergi buat selamanya.

Dari perkhabaran yang diterima, adiknya itu memandu kereta berkenaan yang terlibat dalam satu kemalangan dengan sebuah lori.

Ibu bapa dan seorang lagi mak saudara disahkan meninggal dunia.

Ini perkongsian Haslina Joes:

Bukan mudah utk keluarga kami nak lalui semua nie....hari ke 7 kehilangan mak n abah...hari nie jugak adik baru tahu yg dia kehilangan mak dan abah...

Now org yg melanggar tu rasa apa yer....adik kena kemurungan...dah mula salahkan dirinya tanpa henti... Ya Allah kuatkan lah kami sekeluarga





Kemudian, Haslina Joes meluahkan rasa berang kerana ada pihak yang mula menyalahkan adiknya yang memandu kereta berkenaan.

Ini setelah ada beberapa komen yang menulis kononnya sebagai saksi kemalangan terbabit.

Ini antara komen yang dikongsi oleh Haslina Joes.








Ini komen Haslina Joes:

Nie keadaan adik sy...asyik termenung n menanggis...renung haset sebab ada gambar mak...abah n mak ngah...

Tadi pagi dia tanya UCU KENAPA MAK XKEJUTKAN ADIK...KENAPA MAK KUAR DGN ABAH N MAK NGAH XAJAK ADIK...?? apa ko rasa yer....

Sedih dlm hati nie xterkawal....cuma allah y tahu...tp saya hairan org y bagi comment tu semua...saya nak tanya

# APAKAH ANDA SEKALI DLM LORRY TU?
# AWAK KE YANG NAMPAK KEADAAN TU?
# AWAK KE YANG PALING AWAL KAT SANA?
# AWAK KE KELINDAN LORRY TU?

cukup senang korang bagi statement kan...ko letak kesalahan tu semua bulat bulat kepada adik aku...korang ingat adik aku nie apa ???!! Patung xbernyawa...korang ingat arwah arwah tu semua xpandai ker....

Ingat Allah tu maha kaya....akhirnya ada y rakam seluruhnya...n dia dh tampil....terima kasih sy ucapkan...

Utk keluarga drive lorry tu...sy cuma sedih...kalian bukan simpati terhadap kami tp kalian buat endah x endah sahaja...ada kalian dtg jumpa kami sekeluarga?? Not at all...

Bukan nak cari publisity kat FB ker Insta ker atau apa sahaja....kami kehilangan org y kami syg seperti kilat....septtnya kalian prihatin sedikit kat kami...bukan begini caranya..



Ini videonya:



Apapun, diharap orang di luar sana jangan lah membuat spekulasi sesuka hati, kesian keluarga mangsa kemalangan.

Semoga keluarga Haslina Joes dan adiknya terus kuat denagn dugaan seperti ini. Takziah buat keluarga mangsa. - PENMERAH

Sumber: FB Haslina Joes

No comments

Powered by Blogger.