Header Ads

Sedih, Menitis Air Mata.. Tak Patut Hairul Azreen Buat Macam Tu Kat Hanis Zalikha


Hairul Azreen dan Hanis Zalikha merupakan pasangan suami isteri yang amat popular di Malaysia.

Mereka berdua ini amat busy dengan jadual kerja yang padat dan terpaksa berpisah sementara dengan anak mereka, Yusof Iskandar untuk bekerja.



Dalam perkembangan terbaru, Hanis Zalikha dilihat telah meminggalkan Hairul Azreen dan juga Yusof untuk bekerja di luar negara.

Menerusi laman IG, Hairul Azreen berkongsi video sedih yang menunjukkan anaknya rindu dengan ibu nya.

Ini videonya:





Video ini ternyata membuat sesetengah netizen tersentuh dan berasa kasihan dengan Yusof kerana berjauhan dengan ibunya.

Malah ada juga yang menegur Hairul Azreen kerena buat video seperti itu yang seterusnya akan menyebabkan si ibu berasa sedih kerana berjauhan dengan anak.

Rakan pelakon iaitu Nad Zainal turut memebri komen dengan menyatakan video seperti ini membuatkan ibu akan rasa stress tak mahu kerja.

Ini komen Nad Zainal:

@nad.zainal: "Kau buat vid ni buat semua mak-mak stress taknak gi keje... siot la herol"



Ini pula komen dari netizen tentang video Hairul Azreen itu:

@fidafaizal: "Perangai husband kan..suke wat video..gmbr sedih2...bg mommy tak hepi dan nak cpt2 balik"

@ctbunge: "Confirm @haniszalikha tgk air mata jurai2 ni.. akak tgk pun dah sedih.. huhuhu

@atienasuha: "buat sdh plak tetiba ayq mta menitik adui"

@nurnamirashahri: "Yusuf ke daddy ni Yang terlalu rindu, sedih lah tengok video ni ngan musik dia"

@mizz_qyna: "Sy yg menangis tgk video ni.."



@zahirah.alin: "Sian nya yusuffff "

@misz_sh: "So toucing tgok video nie"

@nadiaazizi: "kalau aku jadi hanis tgk ni dah nangis nak balik sekarang jugak peluk anak"

@haizahassan: "Ala nape buat video sedih ni. Huhuhu. Mcm mana la yg baru kehilangan tu. Sedihnya"

@ninanain: "Kenape lagu sedih....adoi"

Apapun, semoga maju jaya buat Hairul Azreen dan Hanis Zalikha dalam kerjaya mereka. -PENMERAH

 Sumber: IG Hairul Azreen

No comments

Powered by Blogger.