Header Ads

Masih Ingat Gadis Cantik Menjadi Tular Bertukar 'Zombie' Angelina Jolie? Ini Wajah Sebenarnya..


NAMA Sahar Tabar mungkin tidak dikenali. Namun jika sebut mengenai seorang wanita mengubah wajah supaya persis Angelina Jolie barangkali ramai yang akan ingat.

Wanita Iran ini pernah mencetuskan sensasi tahun lalu selepas berkongsi wajah baharunya yang dikatakan ’mirip’ bekas isteri Brad Pitt itu di laman media sosial.


Sahar, 20, ketika itu dilaporkan sanggup buat 50 pembedahan pada wajahnya supaya kelihatan seperti Jolie, namun dalam versi zombie.

Akhirnya seperti yang semua tahu, Sahar mengaku foto berkenaan bukan 100 peratus asli, sebaliknya ditambah kesan solekan khas dan teknik gubahan menggunakan aplikasi Fotoshop.


Baru-baru ini Sahar memuat naik dua foto wajah sebenarnya di laman sosial Instagram. Jelas ia jauh lebih jelita berbanding apa yang dikongsi sebelum ini.





Bagaimanapun, apa yang ketara, di bahagian hidung dan pipi wanita muda ini, kelihatan tidak asli.

Dalam temu ramah bersama media Rusia sebelum ini, Sahar mengaku pernah membuat pembedahan di dua bahagian berkenaan namun tidaklah sampai 50 kali.


“Saya tidak sedikitpun terfikir mahu menjadi Angelina Jolie.

“Saya juga tidak mahu menjadi watak kartun the Corpse Bride,” kata Sahar.

Jelasnya lagi, apa yang dilakukan adalah hanya satu projek seni selain caranya menggambarkan ekspresi diri.

Dia juga hairan, mengapa pada zaman serba canggih ini masih ada yang tidak mampu membezakan yang mana asli, yang mana tiruan.

Sumber Foto; IG Sahar

Kredit: Astro Awani

No comments

Powered by Blogger.