Header Ads

"Budak Itu Memeluk Athea Ketika Tidur." Ibu Terkejut Ada 'Benda' Tidur Belakang Anak, Kawan Anggap Ia Istimewa..



SEPERTI kebanyakan ibu bapa, Bonnie Moore mempunyai pemantauan video di bilik anak perempuannya supaya dia dapat memeriksa situasi anaknya dari masa ke semasa.

Tetapi suatu hari ketika dia mahu melihat sama ada anaknya, Athea telah tidur, dia ternampak sesuatu yang pelik di atas katilnya.

Athea nampaknya telah tidur, tetapi ada sesuatu yang menakutkan dapat dilihat berada di belakangnya.


Moore, yang tinggal di Norfolk, berkata: "Saya cuba berfikir sebarang kemungkinan tetapi gagal. Ciri-cirinya sangat jelas.Jujur saya ​​tidak tahu apa yang perlu dilakukan."

Dalam skrin yang ditunjukkannya, kelihatan seperti terdapat kanak-kanak lain atau anak patung berbaring di belakang Athea, yang akan menyambut ulang tahun pertamanya minggu depan.

Tetapi menurut Moore, dia mendapati tiada apa-apa di tempat tidur anaknya ketika diperiksa.

"Anak perempuan saya berada di bahagian bawah skrin. Jika anda zum anda dapat lihat kepala dan badannya, 'benda' itu berbaring di belakangnya."

-foto Bonnie Moore

Ibu bapa lain bersetuju bahawa ada sesuatu di situ dan ramai kawan Moore percaya ia sebenarnya satu 'semangat' seseorang yang sangat istimewa.

Moore kehilangan adik lelakinya ketika dia berusia sembilan tahun dan 'benda' itu muncul hanya beberapa hari selepas ulang tahun kematiannya.


Seorang wanita menulis: "Wow ini sememangnya satu semangat yang saya dapat lihat dan sangat menakjubkan kamu berjaya merakamkannya.

"Saya rasa ia seorang budak lelaki, mungkin seorang saudara atau budak lain dari keluarga kamu, dia memberi perlindungan terhadap anak kecil kamu dan sering melindungi ketika dia tidur untuk memastikan dirinya baik-baik saja.

"Tak ada apa yang perlu ditakuti, ini benar-benar menakjubkan. 'Semangat' yang indah dan anak perempuan yang cantik."

Moore bersama Athea. -foto Bonnie Moore

Seorang lagi menambah: "Ahh itu luar biasa! Saya sentiasa ragu-ragu tentang semangat, tetapi ini membuatkan saya ingin mencari seseorang yang dapat melihat jika terdapat satu semangat dekat dengan diri saya."


"Ada seorang budak sedang memeluk bayi Athea," tulis seorang lagi kawannya.

"Budak ini adalah ahli keluarga, 'semangat' mesra yang mengawasi Athea." -MirrorUK



No comments

Powered by Blogger.