Header Ads

Berang Pekerja Ada Hubungan Sulit Dengan Isteri, Majikan Langgar & Gilis Pekerja Berulang Kali Dengan Pacuan 4 Roda Hingga Mati..



BANGKOK: Pemilik kedai getah di Narathiwat ditahan selepas dirakam melanggar dan menggilis seorang pekerjanya yang sedang menunggang motosikal dengan sebuah trak.

Komander Balai Polis Sungai Golok di Narathiwat, Pol Colonel Prayut Wongsanti berkata, Saroj Lee, 40 ditahan dan didakwa kerana membunuh tidak lama selepas kamera keselamatan berjaya merakam insiden yang berlaku di depan kedainya pada Selasa.


Pekerja yang maut bernama Mada-oh Maba, 39.

Saroj mengaku dikatakan berang terhadap mangsa yang dipercayai mempunyai hubungan sulit dengan isterinya membuatkan dia mengejar pekerjanya itu sebaik terlihat mangsa menunggang motosikal dan melintasi trak yang dipandunya.

Mada-oh Maba, 39, sedang membonceng motosikal sebelum merempuh suspek menggunakan sebuah kenderaan ‘pickup’ berwarna hijau.

Rakaman yang dirakam pada pukul 11.04 pagi Selasa menunjukkan Mada-oh menunggang motosikal di Looksua Anusorn 2 Road di Tambon Sungai Kolok dan disusuli oleh sebuah trak.


Trak tersebut kemudiannya melanggar motosikal berkenaan mengakibatkan mangsa terpelanting di depan kedai getah Saroj.

Saroj bertindak melanggar mangsa sebanyak dua kali sebelum melarikan diri menyebabkan mangsa maut di tempat kejadian

Pemandu trak itu turut kelihatan membuka pintu di tempat duduk pemandu untuk melihat keadaan penunggang tersebut yang terbaring di atas jalan.


Ketika itu, seorang lagi pekerja kedai tersebut, Abdullah Ma, 22, berlari untuk menarik ke tepi penunggang motosikal terbabit, namun trak itu dilihat mengundur dan maju ke depan untuk menggilis mangsa dengan kelajuan maksimum. - The Nation/Asia News Network

Sumber: Astro Awani

No comments

Powered by Blogger.