Header Ads

(VIDEO) "Tak Baik Menunjuk" - Aliff Syukri Sentap Dan Merajuk Apabila Ditegur Isterinya..



Baru-baru ini, pengasas D'Herbs, Datuk Aliff Syukri Kamarzaman memuat naik video di Instagram, berkongsi kegembiraan bersama followers tentang beg yang dibelinya dengan harga RM20,000. 

"Setelah berbulan tunggu, baru sampai. Saya ni memang suka beli bag. Bagi saya, ia satu kepuasan dan hobi. Sebab dulu tak merasa, sekarang Alhamdulillah. 

"Beg ini unik kena order dulu baru dapat. InsyaAllah kalau kita berusaha, ada rezeki kita. Saya berniaga nak dekat 10 tahun baru merasa," tulisnya. 


Berdasarkan video, Aliff begitu teruja mendapatk beg yang tertera gambar Mona Lisa, malah turut memaklumkan kepada followers yang beg itu dibeli dengan harga RM20,000. 

Bagaimanapun, tindakan Aliff itu ditegur oleh isterinya, Datin Nur Shahida yang berada di belakang, menasihatkan tidak baik menunjuk-nunjuk. 

Aliff kemudian menjelaskan, dia bukan mahu menunjuk-nunjuk. Sebaliknya sekadar berkongsi kegembiraan dan hobinya itu dengan peminat. 

Tidak lama selepas itu, Aliff kelihatan seperti kurang senang dengan teguran itu, lalu segera memasukkan semula beg itu dan beredar dari situ. 


Sementara itu di ruangan komen, netizen mendakwa Aliff tersentap dengan teguran isterinya itu. Malah ada yang mendakwa Aliff terlalu ego. 

Meskipun begitu, netizen percaya itu semua perkara biasa dalam rumahtangga dan teguran seperti itu akan akan merapatkan lagi hubungan pasangan suami isteri. 

"Hihihi! Takpe kalau dia sentap pun, bini dia. Tapi bini dia bagus, selalu tegur suami dia. Walaupun kadang-kadang mereka terpaksa berdrama, hanya isteri dia tahu apa yang suami dia buat." - Qisghina


"Kelakarlah Aliff ni. Selalu begini dapat mengukuhkan lagi hubungan Dato dan Datin, Amin." - Shaikal Liana

"Biasa kalau suami isteri memang gitu. ORang lain kata tak apa, tapi kalau suami atau isteri yang memang mudah terasa. Kalau tak, dah lama dato sentap sebab berapa banyak netizen kutuk tetapi relaks saja. Tapi bila isteri tegur, dah tak boleh control nak merajuk. Pembawakan budak dato ni. Haha!" - Shue Kharul

VIDEO:

No comments

Powered by Blogger.