Header Ads

Rahsia Eira Syazira Terbongkar?




Tolong jangan cuba produk Yeng2 Jika tidak anda akan menyesal...
Menyesal kerana memilih produk ini...
Menyesal kerana tidak benar- benar mengkaji tentang produk ini....
Menyesal kerana percaya kepada apa yang anda dengar...
menyesal kerana menghabiskan wang anda untuk mendapatkannya...
Menyesal kerana hanya mencubanya tanpa memikirkan kesan sampingannya...

Menyesal kerana berani membiarkan masalah yang membelenggu anda sebelum ini menemui penawarnya....
Apa dia Yeng2?? Tak pernah dengar pun.. Hah? Jamu berperisa coklat...biar betul...mana ada jamu rasa coklat..seumur hidup ni tak pernah dengar tak pernah jumpa jamu coklat ni.

Kalau jamu herba memang banyak... Yang mahal yang murah, semua ada..


Yeng2 boleh selesaikan masalah yang dihadapi ramai wanita di negara. ni lagi pelik bunyinya...macam- macam andaian, dah la nama pun tak pernah dengar, betul ke boleh selesaikan masalah dalaman dan luaran wanita ni.

Memang aku tak percaya, Yeng2 mampu selesaikan masalah- masalah ni, bukan saja mengurangkan masalah keputihan dan kegatalan Miss V, ia juga boleh cegah pembiakan sel prakanser.


Mustahil semuanya boleh, benda baru kot, mesti ramai yang tak kenal pun dengan produk ni. Apa?
Boleh lewatkan proses penuaan, kecutkan rahim, lancarkan peredaran darah (terutama yang bermasalah haid) dan proses kelahiran.
Kuatkan rahim pun boleh, betul ke, macam- macam boleh ni, susah nak jumpa produk multipurpose ni.

Hah? Anti- flatulence (membantu membuang angin berlebihan dalam badan), mengurangkan simptom buasir, rasa sakit dan sengal sendi, memantapkan tisu yang memerlukan hormon estrogen, lagi la nak gelak dengar, betul ke boleh buat semua tu?
Ini antara fungsi Yeng2:

Menegang tisu faraj yang longgar, menegangkan payudara, mengurangkan bengkak selepas bersalin, anti- oksidan,awet muda, mencegah jerawat, pencegahan diabetes melalui khasiat Ghallic Acid, mengurangkan lebihan mucus dan lelehan (terutama selepas bersalin), mengurangkan masalah faraj berbau, menguatkan tulang dan gigi, mencegah kanser servik dan payudara



Tak tahu nak kata betul ke tak..tak pernah dengar produk yang begitu banyak khasiat ni...ada yang boleh bantu ke... Antara percaya atau tidak.. anda boleh cuba sendiri dan rasai perbezaannya...



Antara kebaikan Yeng2 yang mungkin tidak dapat anda
temui daripada produk lain : Ketatkan Miss V Hapuskan keputihan Stabilkan period yang tak teratur Anjal dan besarkan payudara Naikkan seri wajah Bertenaga luar biasa


Jom tengok perkongsian testimoni daripada orang ramai yang berpuas hati dengan Jamu Yeng2






No comments

Powered by Blogger.