Header Ads

(VIDEO) Bayi 5 Bulan Lecur Teruk Di Muka Kerana Terjatuh Di Atas Dapur Yang Menyala, Selepas Ditinggalkan Bersendirian Oleh Ibunya Yang Keluar Bekerja..



CHINA- Seorang bayi berusia lima bulan mengalami lecur yang teruk di bahagian pipi setelah terjatuh di atas dapur yang menyala, selepas ditinggalkan sendirian di rumahnya di China.

Doctors applied ointment and wound dressing on  the left side of her face in the hospital

Kecederaan itu memerlukan pembedahan dan ia hanya boleh dilakukan selepas luka di sebelah mukanya itu pulih.


Ketika kejadian dia ditinggalkan sendirian oleh ibunya.

“Dia sedang tidur ketika saya tinggalkan rumah untuk bekerja. Apabila saya balik, saya melihat anak saya berada di atas dapur yang menyala yang diletakkan di sebelah tilam,’’ kata ibunya.


Wanita itu memberitahu dia menyalakan dapur berkenaan untuk memanaskan rumah itu memandangkan suhu ketika itu adalah -10 darjah selsius.

The mother, left, said she was out for work and shocked to see her daughter crying on a stove

Menurut doktor yang merawatnya, Dr Kang Hongguang, rawatan kecemasan telah diberikan kepada bayi terbabit.

VIDEO:

No comments

Powered by Blogger.