Header Ads

(VIDEO) Kali Ini Lelaki Ini Kongsikan Cara Buat Bunga 3D Yang Mudah Dan Murah Untuk Tampal Di Baju Raya Atau Baju Pengantin. Jom Cuba..


Sebelum ni abang CikMie ni pernah kongsikan cara tampal batu permata dengan mudahkan, sekarang beliau ajar cara nak buat bunga 3D pulak, boleh lah korang pakai baju raya meletop tahun ni.. Jom cuba.Terima kasih D'Rias Bridal atas perkongsian ni...


salam semua..nk share tips lg ni mcm ne nk bg baju raya kowg tahun ni lebih gojes dgn modal yg sangat ciput..sekarang kan trend bju raya ada bunga 3d klu nk beli kat luar sana harganya blh tahan tapi mai sini saya ajar cara senang n murah..blh kowg bt n klu rajin blh menjana pendapatan...
BAHAN-BAHAN:
No automatic alt text available.
  • Kain perca atau apa-apa jenis kain
  • Manik pearl atau apa-apa jenis manik yang anda suka
  • Gunting
  • Benang
  • Jarum

Mana-mana yang kurang pasti dan nak lebih mudah faham boleh tengok video yang beliau sediakan. Selamat mencuba dan semoga berjaya..
No automatic alt text available.
ini lah hasilnya bila d susun d baju pengantin..atau kowg blh letakan d bju raya atau tudung raya anda

VIDEO:
-Pen Merah Press.

No comments

Powered by Blogger.