Header Ads

'I Know Who You Are'. Aeril Zafril Terjumpa 'Barang Sihir' Yang Diletakkan Oleh Seseorang Di Booth Niaga Mereka..


Siapa yang mengikuti perkembangan pelakon Aeril Zafrel serta Isterinya Wawa Zainal pasti mengetahui yang selain berlakon, mereka berdua sangat aktif dengan bisnes pakaian dan shawl mereka. Termasuk menjadi duta Jubah Lima Waktu.


Terbaru, Aeril Zafrel memuatnaik satu gambar berserta caption melalui instagramnya. Ada yang cuba menganiaya mereka ke?

Saya tahu siapa awak.


Jumpa bendala ni kat booth masa meniaga malam tadi kat pwtc…Apalah niat sebenarnya???Astaghfirullah…Bulan ramadhan pun nak buat mcm ni..bkn booth kat kl je booth kami kat johor pun sama,staf jumpa benda yg sama…Zaman skg ade lg org percaya benda2 ni. Da bwk pegi jumpa pakar dlm bidang ni.. ternyata benda ni sihir!!Cukup2 la…percaya pada rezeki masing2 #iknowwhouare


Demikian cerita yang dikongsi oleh Aeril Zafril. Netizen juga tidak kurang meninggalkan komen dan mengeluarkan pendapat mereka masing-masing. Ada diantara mereka yang menyatakan barang itu seperti jailangkung. Betul ke? Wallahualam. Dan ini adalah diantara komen-komen netizen tentang gambar tersebut:

 
Rambut sama hitam namun hati lain lain. Berhati hati dengan manusia zaman sekarang yang kita tak akan pernah dapat menyangka sejauh mana seseorang itu mampu buat. Dalam masa yang sama, kita juga perlu berhati hati dengan manusia yang mempunyai hasad dengki dan iri hati. Kebiasaannya berlaku dalam perniagaan.


Luaran kita tengok mereka maju dalam perniagaan namun masih mendapatkan bantuan daripada kerja-kerja kotor sihir seperti ini. Semoga perniagaan Aeril Zafril dan isterinya sentiasa dilindungi dari mereka yang iri hati.


Kredit: Oh! Bulan

No comments

Powered by Blogger.