Header Ads

Lelaki Terjumpa Seorang Budak Berlumuran Darah Pada Waktu Malam di Tengah Jalan .. Apa Yang DiTemuinya Sangat Mengejutkan..




Kejadian ini berlaku pada jam 4 pagi ketika Alexander Bekasov sedang memandu pulang ke rumahnya di Ukraine. Dia berasa amat terkejut apabila ternampak seorang budak berlumuran darah di tengah jalan. 





Dia menurunkan tingkapnya dan bertanya kepada budak tersebut. Budak tersebut berumur dalam lingkungan 3 tahun dan Alexander berasa sangat hairan mengapa dia berada di sini pada awal pagi dalam keadaan yang menakutkan.


Budak tersebut hanya berdiam diri dan tidak berkata apa apa. Alexander terus keluar dari kereta apabila melihat keadaan kanak kanak tersebut yang berlumuran darah.

Malah kepala kanak kanak tersebut kelihatan jelas di dahi yang mengalami luka yang teruk dan dalam. Tanpa buang masa, Alexander terus menhubungi polis.



Menurut polis, kanak kanak tersebut dipercayai di dera dengan kejam kerana langsung tidak mengingati apa apa tentang dirinya.

Pihak polis juga telah menyiasat latar belakang kanak kanak tersebut namun tidak menemui apa apa. Selepas 4 bulan, akhirnya sebuah keluarga bersetuju untuk menjaga kanak kanak ini.

No comments

Powered by Blogger.